دوباره سلام...

سلام بچه ها خوبین؟

باید ببخشین تو این مدت وبلاگو آپ نکردم درگیر امتحانا بودم....اما همش واسه امتحانا نبود...راستشو بخواین دیگه خسته شدم،خسته شدم از روزمرگی...خسته شدم اینکه از صبح که از خونه میرم بیرون دروغ میشنوم تا وقتی که سرمو روی بالش میزارم و دورم پره از آدمایی که پشت نقاباشون قایم میشن و تنها کاری که بلدن دروغ گفتنه...آدمایی که فقط ظاهر انسان دارن ولی باطنشون از انسانیت کیلومترها فاصله داره!

تو این مدتی که گذشت سعی کردم واسه یه بارم که شده منطقی به دور و برم نگاه کنم،به زندگیم،به جامعه ای که توش زندگی میکنم....هرچی بیشتر نگاه کردم حالم بدتر شد چون جز دروغ،خیانت و قلبای شکسته چیزی ندیدم...

تو نگاه اول ظاهرا همه چی خوبه...همه همدیگرو دوست دارن و عاشقونه همو میپرستن،به همدیگه وفا دارن و صادقن با هم...اما این فقط ظاهره قضیس...

یکم که فکر به این وضعت الان میکنم...حتی نمیتونم تصور کنم آینده ی ما میخواد چی بشه...نمیدونم این حسمو چجوری با کلمه ها بگم...دیگه نمیدونم چجوری باید به این آدما اعتماد کنم.

آدمایی که ظاهرتو به باطنت ترجیح میدن،آدمایی که اول با ماشین و کیف پولت آشنا میشن بعد با خودت!!!

آدمایی که تو واسه شادیشون هر کاری میکنی اما اونا فقط باعث ناراحتیه تو میشن.اونایی که کنارتن،دستاشون تو دستته اما فکرشون جای دیگست...

کسایی که همه دار و ندارتو پاش میریزی آخر سر اون میره با یکی دیگه...خیلی وجدانش بیدار باشه یه ببخشید ساده تحویلت میده و میره...دلم میخواد از اینجا برم...برم جایی که هیچکسی منو نشناسه،اینطوری تنها بودنو ترجیح میدم به رابطه های امروزی...بقیه ی حرفامو با شعر میگم،اونا مختصر و مفید حرف دلمو داد میزنن!



نظرات شما عزیزان:

niloofar
ساعت11:54---12 بهمن 1390
salam tanks

Taranome ehsas ツ
ساعت1:10---12 بهمن 1390
سلام دوست جدید
میشه خودتو از باکس لینک کردن لینک کنی تو وبم..وب توهم قشنگه داداشی


ياسين
ساعت21:05---10 بهمن 1390
ُسلام سعد جون من خوبم تو خوبي
داداش مطالبت عالي بود واقعياتي كه قبلا بهم گفته بودي و اما با گذشت زمان فراموشم شده بود دوباره تو ذهنم بازسازي شد
واقعا عالي بود


arezoo
ساعت15:03---10 بهمن 1390
افلاطون می گه: اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوستداری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره،
چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی،
اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه
سلام دوست عزیز جالب بود ممنون که سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1385برچسب:,ساعت 5:21 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com